Fredag

och jag är hemma igen. Jag har varit på utvecklingsdagar med jobbet.
Vi var på Bohusgården i Uddevalla. Ett ställe som ligger helt fantastiskt  med utsikt över fjorden.
Programmet var inte så upphetsande men det kompenserades av att de har ett buffétorg med godsaker! Det första man får när man kommer dit är ett papper och en demonstration av hur man viker det till en strut. En strut man kan ha för att fylla godis i!!
Det finns kaffe, godis, frukt, kakor, glass och läsk , ät så mycket du vill. Maten till lunch och middag är också i samma kaliber. Sill. Grönsaker. Kallskuret. Tre varmrätter att välja mellan.
Jag tror att jag har ätit så det räcker fram till ...onsdag nästa vecka!
Nu är jag hemma och här har näste man däckat. Antonio är dålig!
Det blev snabb matlagning , "lånade ugnen hos den lokala pizzerian" för att citera en känd kusin!
Nu ska vi gosa ner oss i soffan.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Härliga dagar ni verkar ha haft!

Svaret på din fråga är... nej! Du kan tro att han var en aning nervig! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback