0 kondis!

Beeptestet var ingen lek!!
Jag fick kramp överallt, från benen till halsen. Det var så svårt, jag tror , nej jag vet att jag måste jobba på kondisen.
Jag är en långdistansflicka och inte någon sprinter, jag har en seghet och ingen explosivitet.

Jag får helt enkelt googla fram ett bra program för att bygga kondition.

Kevin han har kondis, han klarade flera nivåer i testet. Cornelia också. Om du blir sugen på att göra testet kan du hitta det på svenska fotbollsförbundets hemsida.

Badrummet står på tork, det blev så ljust och fint. Jag tror att jag ska köpa nya handdukar bara för att sätta pricken över i. Nya silvriga krokar också.

Jag  ska gå lös på Felicias rum idag. Det behöver få sig en omgång av häxan skurtant!

Ikväll ska vi planera tårtorna till födelsedagskalaset som närmar sig med stormsteg. Någon ska bli fjååårtis!! ;O)
Chocolate to death kakan....ska nog vara en.

Kram kram 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback