800

meter orkade jag springa.
800 steg sen dog jag.
800 slag i minuten tror jag pulsen var uppe i.
800 är många.
Idag var jag ingen bra löparkompis för Ditte.
Min ork tog slut,tokslut.
Det är inte träningen nu utan det är nog vinet, tårtan, maten och allt annat jag har stoppat i mig.
Måtten jag tog igår var samma som förra lördagen.
Inte det minsta upphetsande men som EvaLotta så klokt sa;
Att kalasa flera dagar i rad kan inte ge annat än samma mått. Det kunde tom ha varit så att du gått upp.Hon använde helt andra fina ord, detta är min tolkning av vad hon sa.
DET hade jag inte.
Hon har helt rätt.
Och det peppade mig.
TACK fina du.
Nu är det nya tag.
Jag är taggad till 800%!
Nu ska jag kolla fotboll och ta mig en dusch.
Kram
ps Warta spelade lika mot Ytterby 3 -3

Kommentarer
Postat av: Lotta

hörru



det var inte det jag menade. Men mkt kolhydrater, fa kvällen före mätning! är inte rättvisande. Då magen svullnar upp så måttbandet är inte rätt mätmetod då.



Men du kan nog gärna mellantesta imorgon om du kör enligt plan bara för att få bekräftelse på att du är på fortsatt rätt väg. Detta är båda vad jag har kunna läsa mig till och mina egna erfarenheter



kram

2012-06-18 @ 09:15:24
Postat av: ElisabethT

Jag förstod det, jag vet också, idag känns det liiite bättre men bara lite.

Klart att kolhydrater inte är bra och alkoholen gör att jag samlar vätska som fyller ut.

Kram

2012-06-18 @ 09:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback