Sunshine!

När solens strålar värmer mig blir jag lycklig!
Jag är en soldyrkare.
Har alltid varit 
och
kommer alltid att vara det!
 
Att vakna av solljus.
Att känna solens värme.
Solglasögon.
Att kunna lufta hela kroppen.
Att bada i ljuset.
 
Mmmm ,jag gillar solen.
Solen smörjer min själ.
All värme lagras för att kunna tas fram när det regnar och är mörkt.
 
Ibland..när det regnar snett nerifrån höger som det ofta gör här i Göteborg ,
då undrar jag varför jag bor i detta land!?!
 
Mina drömmars land har alltid solsken.
Regn bara på natten som lagom har torkat upp tills jag vaknar.
 
Vatten för att ge marken det den behöver.
Ge lite ro.
Det vore toppen för mig.
Soldyrkaren.
 
Nu ska jag fixa frukost till barnen och sen ska jag fixa det sista med båten.
Tror att Ailenroc kommer i vattnet senare idag.
 
Kram
 
Ut i solen och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback