Natt i Toronto!

Nu är detta uppdrag slut och det är dags att krypa till sängs.
Dagen idag blev en fullspäckad dag, Niagarafallen, sol på taket och galafest.
Eller gala och gala, det var en trevlig middag och det var lite uppträdanden.
Nu har vi promenerat tillbaks till vårt hotel och jag är glad att jag har internetuppkopplingen från lobbyn kvar i mitt rum. Den är gratis!
Imorgon söndag blir det till att packa ihop , göra något kul på dagen för att sen dra sig mot flygplatsen runt halv fyra. Flyget lyfter halv sex kanadensisk tid.
Det var tufft med tidsomställningen när jag kom hit och jag tror inte det blir enklare när jag flyger hem.
Det är tur att Norge står för dörren det kommer att hålla mig vaken :O)
Nu ropar sängen på mig!

Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

Hej Fina du
Härligt att du har haft bra dagar och jag förstår att du har gjort ett bra arbete.
Välkommen hem / Kram Maria

2012-07-29 @ 08:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback