Lobbyn

igen!
 
här sitter jag, nyligen uppstigen inte från de döda men väl från sängen.
Jag har packat ihop mina saker på rummet så jag hoppas att jag kan stänga väskan ?! Det tenderar att åka med mer saker hem än hit..
 
Shopping, ja det finns säkert massor att shoppa men tiden har inte funnits till att springa i affärer.Jag har trots allt varit här och jobbat.
Jag skulle gärna ta med familjen hit för det är en stad som erbjuder allt. Dock ska man åka denna tiden på året för om jag uppfattat det rätt så har de " soft-ice" väder tio månader om året. Låter i så fall lite likt Göteborg.
 
Idag lyser solen från en blå himmel så om jag känner min kollega rätt blir det till att sola. Det finns en båttur ut till en ö. det kanske skulle vara något.
 
Vi får fixa med taxi också så att vi kommer till flygplatsen i tid. Jag kan inte säga att jag ser fram emot att sitta 8 timmar + 2 i ett plan.
Jag hoppas de har några bra filmer. På vägen hit såg jag två eller jag missade slutet på den andra för då var det dags för att landa.
 
Jag har inte försökt att mecka med bilder här. Jag får göra det när jag är hemma i lugn och ro .
Jag har en del jag skulle vilja visa som den på de vackra blommorna som stod på mitt rum härom dagen!!
Jag trodde de hade lämnat dem i fel rum men det var min fina familj som hade skickat dem till mig. Hortensia, rosor, nejlika och några som jag glömt namnet på. En underbar bukett i rosa och vitt, mina favoritfärger.
 
Nu börjar magen kurra. Dags för frukost. Idag får det bli pannkakor med lönnsirap! Bacon, lite go yoghurt med färska bär , melon , bagel med lax mmmmm hotelfrukost e gott!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback