Dagens lunch!

Jag minns när barnen var små att vi ofta önskade att de skulle sova liite längre än halv sju..
Nu får man vara glad att de stiger upp före lunch!
 
Jag har hunnit en hel del idag, inga måsten men väl annat.
Jag bestämde mig för att det fick bli våfflor till lunch idag.
 
 
På bilden nederst ser ni kanske ekorren som sitter på räcket.
En dag förra veckan när Cornelia skulle gå ut på altanen satt den där.
Vi matade den med lite frön.
Det var inte lika enkelt att fota den för den var så snabb.
 
Nu ska vi fixa oss för att sen dra oss mot Hönö och familjen Franciska.
 
Kram

Kommentarer
Postat av: madelein

Det ser himla gott ut det där, ja man behöver lite luft i allt datorarbete :-)

Svar: Det är nog extra viktigt denna sommar att ta tillvara på stunderna ute. Ladda inför höstens mörker.
Elisabeth T

Postat av: malin

Hoppas ni hade en fin dag ute på öarna :) kram

2012-07-17 @ 18:16:40
URL: http://mallafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback