Ooops inte klätt på mig än...

Fast klockan är snart fyra har jag fortfarande pyjamasen på.
Jag vaknade och åt frukost med Felicia innan hon for till jobbet.
Sen satte jag mig med kaffe och GP.
Ultimat start på dagen.

Cornelia och Kevin vakande
Zigge rastades, av mig iklädd jacka över pyjamasen!!

Dagen har jag tillbringat framför datorn.
Jag har efter ett år börjat tänka på vilka bilder jag ska framkalla för att ha till
KapVerde 2010/2011 albumet!
Det som jag ska scrappa.

Jag vill välja rätt bilder som återspeglar allt vi gjorde.
Vi gjorde så mycket.
Det finns tusentals bilder att välja mellan.
Det är så svårt.
Jag har nu tvåhundra som jag valt.
Jag ska vänta tills imorgon och då ska jag försöka få ner antalet lite till.
Många är lika
men ändå olika.

Det är skönt att ta det lugnt.
Softa.
På spisen står middagen och gottar till sig.

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback