Kan det vara sant?..

När jag duschar händer det ibland att jag tvättar kroppen med hårschampo.
Idag läste jag på flaskan; "För extra volym och fyllnad" - Skit också!!!! Inte konstigt att man går upp i vikt!!!

Nu blir det banne mig till att duscha i diskmedel istället! På den flaskan står det; "Tar bort även det svåraste fettet".

Tänk vad enkelt, nu kan man äta hela godisskålen och sedan ta lite diskmedel på magen...

Så nu blir det Japp och Yes i fortsättningen...

Dessa rader fick jag av min fina vän Sara T

Ps Till dig som höll tummarna för Kevins säger vi TACK! Nu är tanden ute och det gick så bra. Ska visa fina bilder senare. Nu lunch sen jobb.

Kram 

Kommentarer
Postat av: malin

och jag som försökte tvätta mig med hudlotion efter träningen häromdagen... tänk vad DET kunde blivit tokigt :)

Postat av: Ulla

Tack för tipset nu blir det diskmedel i fortsättningen. Krampå dig

2012-01-26 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback