1 januari var igår

Vi åt en god frukost i Torestorp.
Ni vet en sån där det finns mycket att välja på.
Ostar
Sillar
Lax
Mmm jag gillar att äta frukost i lugn och ro.
Den ultimata starten på en dag för mig.

Vi packade ihop oss för avfärd hemåt mot dop.
De bilderna har ni sett.
Tårtorna som serverades var himmelskt goda.
Kaffe.
Gott sällskap.
Fina ungdomar som lekte med de yngre.

I kyrkan spelad Tomas ABBAS "Happy new year" på klarinett.
Jag hade lökögon och ståpäls på armarna.
Så fint.
Så vackert.

När vi kom hem for Antonio till jaktmarkerna.
När han kom hem blev det matlagning på högsta nivå.
BurgerKing!
Lättdiskat är det också ;O)

När jag nu hade "unnat mig" allt detta tog jag mig i kragen.

Löpning 3 km.
En vända upp i Rydholmsbacken, den e brant!
15 minuter Yoga med wii ,
avslutade med 5 minuter på spikmattan.

Nyduschad och go la jag mig i soffan och tittade på
Stjärnorna på slottet.
Missade början så den får jag ta på svt play.
Jag gillar Christer Lindarw.
Sen kom Morden i Midsomer
Under tiden vi såg på det slank det ner några skumtomtar.
Det får inte bli fler nu, tidigast i december.

Nu är det nytt år.
Ny arbetsvecka.

Kram

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback