OnsdagsVarvet!

Så himla kul! Kevin, Felicia , Ditte och jag stack ut på en härlig kvällsrunda. Vi sprang ner till Coop, upp till Eketrä och in vid Rydholmsgatan. Vi drog två vändor upp och ner i backen  för att sen avsluta genom att springa ner på Biskopsgårdssidan , ner förbi Lundbytunneln och hem.
Vi stannade vid de flammiga husen nära Coop där vi gjorde tio snabba uppkliv/hopp på en mur. Nedanför kyrkan hittade vi ett räcke där vi gjorde 10 " armhävningar" i stående position.
Det är så kul när jag känner att kroppen svarar, löpningen gick lekande lätt idag. Jag hade kunnat springa ett par km till.
Imorgon är det skola och handledarträff. Jag ska snart ut på praktik. Det ska bli så kul och jag presterar bättre i "skarpt" läge.
Henrik började hos oss i söder idag och det gav en boost, vi pratade skola och det gav mig en extra kick så på ett kick fick jag gjort den sista läxan.

Ha det gott, nu ska jag förhöra Cornelia på spanskan.

Kram!


Kommentarer
Postat av: malin

snyggt jobbat - visst är det härligt när man känner att träningen ger resultat!

(vad är det du pluggar???)

KRAM!

Postat av: Camilla

första träffen, ingen bok behövs läsas innan bara ta med boktips och vi lär känna varandra!

2012-02-03 @ 00:02:13
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback