Nylackade naglar

Suzy says Da från OPI.
Det är ett märke jag kan rekommendera.
Eller det billiga från Lindex,
MNY.
Köpte två av det för någon vecka sen,
två för halva reapriset.
Toppen!

Jag tycker om att ha målade naglar,
det har jag alltid gjort.
80 -talets signum, målade naglar med matchande läppar.
Men nu är det kortklippta naglar som gäller, inte som då, långa.
Jag måste kunna skriva med dem.

Jag ska strax piffa mig för att sen åka till staden.
Indisk mat..det vattnas redan i munnen på mig.

Ha en skön lördagskväll!

ps semlorna smakade fantastiskt gott, lagom storlek.

<3


Kommentarer
Postat av: malin

hoppas du får en fantastiskt fin kväll på stan - med nylackade naglar kan det ju inte gå fel... kram :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback