Mätte rundan

och den verkar med bilens kilometerräknare vara 4.5 km!

Jag sprang den i strålande sol.
Det kändes som i fjällen ända tills jag hörde fiskmåsarnas skri.
Det blev en märklig känsla...
Jag tog Rydholmsbacken i ett svep.
Jag tänkte först när jag sprungit ca 80% av den att jag nog skulle tuppa av men se det gjorde jag inte.
Skönt att med lätta fötter glida nerför backen, ner på den andra sidan och sträcka ut steget.

Mmm , nu är det klart för jobb.
Jag har praktik denna veckan,
så himla kul!

Handlat.
Plockat undan.
Läst en manual, ja det är sant och saker blir enklare efteråt.
Det är inte så upphetsande läsning men det kommer att ge resultat.
Bra sådant ;O)
Kört sonen till en kompis.
Förberett mat.

Hör Så ska det låta-reprisen i bakgrunden.
Det var ett fantastiskt program i söndags, de är duktiga sångare, Galenskaparna och After Shave.
Nu är det "När vindarna viskar mitt namn"
Roger Pontare.
Han vann melodifestivalen tillsammans med Marie Bergman för snart 18 år sedan.
En speciell kväll...
Det var den första sång/musik Felicia hörde.
Det finns en berättelse att berätta om det.
Den kommer.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för trevlig läening nu är jag uppdaterad på hur ni har det. Vad kul med löparskorna och vad duktig du är som använder dem så flitigt. Cornelia blev ju jättefin vad härligt att få det resultatet när hon varit så duktig. Kram Moster

2012-02-15 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback