Söndag

Antonio och Zigge drog till skogs.
Rådjursjakt.
Hoppas det blir något fällt idag.

Tur för mig att Cornelia kom ner..det var dags att stiga upp. Frukost.
Frukost kan se olika ut...


Chips och godis kan funka .

Jag hade bokat pass...


Yoga. Så skönt. Blir varm i själen.

Nu är jag hos katterna. Jag vet att det är Felicia som har åtagit sig detta MEN hon e lite snabb på att svara ja ibland. Hennes tid räcker inte till allt. Och inte alltid hennes mod heller...sova borta,ensam...

Nu löser vi kattvaktandet genom att vi hjälps åt.
Jag sitter här och läser. Leker med Yama och Osiris .


När katten e borta nej ,det blir fel.Tänk att även katter gillar att leka med vatten.


Tog med kaffet. Ätit en macka .

Kram!



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej och god fortsättning!
Slappedag hos oss idag, det innebär brinnande brasa och tv-spel. Förutom för Martin, han tapetserar :D
Beställde bäddsoffa igår som kommer om fyra veckor så nu får vi lägga på ett kol. Tapeter, lister och heltäckningsmatta ska på innan soffan kan lyftas in.
Jag önskar jag hade lite närmare till gymmet. Njut!! Kram Sara

Svar: Sådana dagar behövs. Låter kul med nya tapeter och soffan. Vill gärna se hur det blev. Jessica M har ju fixat Jacobs rum.
Ikväll åker familjen till Vänner för att fira nyår. Det blir lungt och stillsamt. Go mat. Dryck.
Imorgon åker Kevin till Hafjellet i Norge för att åka skidot i fem dagar.

Gott nytt år!
Elisabeth T

2012-12-30 @ 14:50:24
Postat av: Sara

Hej och god fortsättning!
Slappedag hos oss idag, det innebär brinnande brasa och tv-spel. Förutom för Martin, han tapetserar :D
Beställde bäddsoffa igår som kommer om fyra veckor så nu får vi lägga på ett kol. Tapeter, lister och heltäckningsmatta ska på innan soffan kan lyftas in.
Jag önskar jag hade lite närmare till gymmet. Njut!! Kram Sara

2012-12-30 @ 15:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback