Lördagen i bilder!

Jag var på fruhippa!

Doris & Damir gifte sig den 17 dec -11,
på min födelsedag, i hemlighet.

Lätt att tro att man ska komma undan då..tji fick hon!

Doris kidnappades på Stellas barnkalas.
Utanför stod en fin vit limousin.

I den fanns det kanske kompisar men säker kunde hon inte vara då alla var tysta och hon hade ögonbindel.
Jag blev upphämtad på Gustav Adolfs Torg,
jag hade inhandlat cheeseburgare till en hungrig Doris.
Jag klev in i limon och vi for genom staden.
Drickandes champagne.

Det var en speciell känsla att glida genom staden i denna bil.
Många tittade nyfiket på bilen.

Vi stannade när vi kom fram till kampsport i Frölunda.

Vi gick in och i trappan upp säger Doris:
- den här lukten känner jag igen!!

Svårt att missa, luktar gammal sur strumpa..



Här fick hon gå två matcher i Taekwondo, en sport hon tränade i många år när hon var..yngre. ;o)
Jonas och Mostafa var hennes motståndare.
Jag kan säga att hon gav dem en rejäl match.
Coachad från ringside av sin gamla tränare F.

Det small härligt i killarnas västar.
Avslutningsvis fick hon gå en boxningsrond mot Sebastian.

Antonio hämtade oss och körde oss hem till Aldina, Doris syster.
Här var det mat, dryck, tid att piffa och en hel uppsjö av sminkattrialjer.
Jag fick en make-over! made by Aldina.

Vi hade så mysigt och vilka fina vänner Doris har.

Vi drog till Star bowling där vi rullade ett och annat klot.
Middag på det för att sen dra vidare ut i natten.
Club Crocodile.



Vinnare är som ni ser Doris!
En fighters många ansikten.

TACK för en rolig dag, kväll & natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback