Hmmm

Jag har precis lagt upp lite saker på
Tradera.
Jag tycker att det är bra att saker kommer till nytta hos någon annan.
Jag behöver inte ha saker i garderoben som bara hänger där.

Jag har handlat många saker genom åren.
Alltid blivit nöjd.
Aldrig blivit lurad,blåst.

..tills nu...
Ilskan och vreden över detta har sköljt över oss.
Drömmen som gick i kras.
Pengar som förlorats.
Sommarjobb och födelsedagspengar.
Tilliten till vuxenvärlden.
Det är så svårt att förklara att någon med berått mod har lurat oss.
Allt detta har tagit kraft ifrån oss.
Det är polisanmält.
Det kommer att ta tid innan ev pengar kommer tillbaks.
Rättsmaskineriet ska mala och det går inte alltid snabbt och jag kan tro att detta inte har prio ett annat än i en ledsen tonårings själ.
Polisanmälan, ev rättegång, utmätning eller till sist brottskadeersättning.
Vilken version av denna pryl finns då på marknaden?

Många fula tankar har svichat genom mitt huvud


Kommentarer
Postat av: Camilla

japp det är den bok med skrivmaskinen på och söta fjärilar!

Kramisar till er i familjen och ris till den som ljugit för er!

Postat av: moster

Hej min vän vad är det som tagits ifrån er du har glömt berätta det. Kramar Moster

2011-09-30 @ 22:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback