Hmm hur länge kan man sova i ett sträck??

Ja gick och la mig igår klockan 19, jag var helt slut. Vaknade idag klockan 06:24!!!

Igår lärde jag mig att man växer när man sover. Ja , alltså han pratade om bäbisar och tonåringar, annars hade jag nog växt ett par centimeter på alla de timmarna. Önskvärt hade varit på längden men jag tror att det i min ålder snarare handlar om bredden....

Jag låter som en hes kråka och det är inte helt enkelt att taltolka i jobbet ;O)

Idag har vi tid på ortopeden för Cornelia för hennes axel. Jag tycker att det är bra att den blir ordentligt undersökt med tanke på att de missade att hon hade en fraktur på nyckelbenet.
Igår fixade hon sin tandställning, det kan ha varit sista gången de justerade den. Det är snart klart och nu ska det göras en nattskena och sen får hon något fastsatt på insidan tänderna för att hålla allt på plats i framtiden.
Vi fick se bilder på hur det såg ut när det hela började. Tänk så snabbt man glömmer. Det är ett helt fantastiskt resultat. Inte bara rent estetiskt utan också funktionsmässigt.

Nu ska jag hasta till vagnen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback