Fredag

och jag är ledig! Skönt att ingen tid ha att passa.
Kaffebryggaren frustar i hörnet och GP ligger på bordet. Mmmm ser fram emot en fin start på dagen.

En bra avslutning på dagen hade jag igår. Powerwalk med EvaLotta! Det satt perfetkt. Idag kan jag känna, i magen,att jag gått. Härligt! Tack för att du drog ut mig!

Idag ska vi ta det lugnt. Felicia och hennes kompis Emma körde precis iväg på moppen. De skulle till stallet. Felicia hade en gäng härliga tjejer här igår kväll. Myskväll.
Vi andra var förpassade en trappa upp. Kevin jobbade ett tag igår eftermiddag på Barista. Cornelia tränade.
Kevin hade tidigare på dagen gett Mia en hjälpande hand. och när jag hämtade honom var han sjukt nöjd med vad han hade fått med sig hem!
Allt e upkopplat på rummet!
Cornelia var på stan med Josianne igår. De två kan konsten att ha det kul tillsammans. Josi hade sovit över här.

Mmmm nu e kaffet klart. Antonio slutar tidigt idag. Jag tror jag ska möta honom i stan.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback