Chocken har lagt sig...

Ja det är bara till att bita i det sura äpplet och ta tag i problemet. Jag får surfa runt lite, kolla hur mycket/lite 1200 kalorier är.Nog om detta men var så säker på att jag återkommer i ärendet.

Igår hämtade jag en skål som jag hade lämnat in på lagning. En dag så gick den bara i två delar och jag blev så ledsen. Det är en skål jag fick av mamma för länge sen.
En pressglasskål, mycket affektionsvärde i den för mig. Jag letade med ljus och lykta för att hitta någon som kunde laga den och i Majorna fanns det ett företag, mitt i hängmattan ligger det.
150 kronor kostade det och var värt varenda öre.
Jag har tagit en bild på skålen, lägger in den från mobilen så kan ni få se. Jag ska använda skålen och bara diska den för hand så att den håller länge.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Camilla

ät frukt o grönsaker. byt ut en av mackorna till ett knäckebröd. en annan tips. ät ordentligt i 6 dagár o synda i en dag eller ät ordentligt i nästan 4 veckor o synda en hel helg!

pusskram från sjukskrivna Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback