Torsdagmorgon

Jag ska snart ge mig av mot skolan.
Igår mötte Cornelia mig i stan, jag hade haft jordens lååångsammaste uppdrag, hon hade varit på Universeum.
Vi handlade på..nej, kan jag inte skriva här då kanske några TeamAlways-tjejer läser..
Många påsar blev det iaf.
På saluhallen handlade vi kött.
KRAV lövbiff, säger bara mmmmm gott.
Förbi butiken Alamé på Vallgatan för att spana efter något att ha på mig på lördag.
På vägen dit...Vad skådade mitt norra öga?
En stycke moster på uteserveringen till AVALON!!
Mysigt värre med väninnorna.
Vi hann prova skor på Stadium också.
Sen buss till Eriksberg för att hämta tapet & lim.
In på Coop för att handla och sen , sen promenera hem med alla dessa påsar.
Ja, ja det gick.
Ooops glömde att det allra bästa igår var att jag blev gammel faster!
En son!
GRATTIS kramar till Magnus och Åsa.
Prins Emileo har kommit !
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback