Time flies och idag är det skola igen

Veckan har varit hektisk.
Fylld av saker samt transporter av olika enheter av familjen .
Vi ska hit och dit och sen hem igen på alla möjliga och omöjliga tider.

Igår höll jag på att missa att kliva av tåget i Skövde...

Idag har jag fixat mat till ikväll.Mina klasskompisar ska komma hit på grill och myskväll.
Jag har gjort cevapcici , grillsås, färskpotatis i ugn,
och sallad.
Emma gör efterrätt och Sara skulle baka bröd. Jag vet att vi kommer att få en go kväll.

Jag fotade lite ute...hm denna trädgård behöver en hjälpande hand...










Dessa är de vackra blommorna.
Syren.
Lilja
Och denna vackra blå som jag fått av svärmor för många år sedan.


Men vad är detta...vad skådar mitt norra öga...



Kan jag hävda att jag låter trädgården leva som den vill...i ett med naturen..
Eller kommer jag bara att avslöjas som hon som inte pillar i trädgården?

Ja, ja, nu ska jag till skkolan.
Ha en fin dag!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback