Svettig och go

jag och Kevin har precis avverkat ca 5 km!
En härlig tur nu ikväll.
I lördags när jag hörde trampet av alla skor- kom suget- av att delta.
Jag vill gärna springa loppet igen.
Göeborgsvarvet 2012 går den 12 maj.

Hmm , jag ska fundera på saken.
Jag hörde några som i lördags slog vad om att de skulle springa nästa år...
Min bror har en svårslagen bästa tid - 1:23:27
Han kom i mål som nummer 101 det året.

Ett par nya skor skulle sitta fint.
Haha, det lät som en dålig ursäkt.
Jag ska springa Blodomloppet nästa måndag.

Ha en fin kväll.

Kram

ps nu ska jag hänga upp en fin nysydd gardin i Kevins rum.
TACK! moster för hjälpen...
först duschen


Kommentarer
Postat av: Lotten (Eva-Lotta)

ses imorgon - och på blodomloppet :-)

2011-05-23 @ 22:23:19
Postat av: ElisabethT

Absolut!

Idag är mina ben lite tunga...men imorgon blir det ut i spåret igen.

kram kram

2011-05-24 @ 11:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback