Mmmm, Voltaren

gör gott för tummetott.
Helt osannolikt vad det kan göra ont i denna lilla led.
Nu vet jag vad det beror på och i det kan jag vila.

Eric Saade gick vidare.
Kul.
Jag tror det kan gå bra på lördag.
Nu är vi iaf tillbaka i finallaget.

Jag läste ut boken igår
Pepparkakshuset

..tankarna går till de barn och vuxna som dagligen utsätts för mobbing.



Idag ,fredag, är det skola, handla och städa som gäller.
Tapeten ska sättas också.
Spännande...

Hoppas rummet blir klart tills imorgon när Ulrika kommer.
Imorgon är det lördag och TeamAlwaysSecret har sin vårträff.
Jag fick i all hast kasta mig in och ordna programmet.
Erika har varit till god hjälp.
Det ska bli så kul att träffas.

Nu ska jag väcka barnen, två ska till Krokäng för att spela foboll som avslutning på deras aktivitetsvecka.
En ska till stallet för att se sina lärare HOPPA.

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback