Ny dag , nya utmaningar

Jag steg upp tidigt ,trots att jag börjar sent. Tycker att det är mysigt att äta med övriga familjen före var och en drar till sitt.
Jag ska snart gå på promenad med Zigge. Han sitter på trappan och blickar ut över nejderna. Nej , tror han spanar efter rådjur eller kanske e de snyggAlice han hoppas ska gå förbi..

Idag har jag praktikdag. Jag ska vara med vuxendövtolkarna . Ser och lär massor.
Vi ska också iväg på ett uppdrag. Jag e så glad att jag fick denna chansen och att jag tog den. Jag gillar att lära mig saker. Tänka nytt.Tänka från ett annat håll.
Att jag sen har kramp i händerna av allt skrivande e en helt annan sak.. ;O)

Middagen puttrar redan på spisen, bara för de övriga att fixa potatisen till . Jag kommer hem vid nio.
Ska fixa några saker på väg till jobbet.
Vi e bjudna på 50års fest nu på lördag och då skulle de va´kul med en ny outfit.
Ha en fin dag.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback