Torsdag och det är varmt ute

Jag gillar värme, njuter av solens strålar.
Idag ska det målas lite.
Antonio har snickrat klart farstukvisten.

Felicia är på jobbet och de andra två har halvt vaknat ur sömnens sköna land.

När färgen torkar kanske det blir en sväng till stranden och ett dopp i havet.

Kevin och Felicia ska bowla med jobbet idag.
Cornelia och jag åker till stan för att möta Antonio.
Ett par jeans ska införskaffas.

Jag hade en tanke när sommarlovet startade att jag skulle öva duktigt och flitigt varje dag MEN
så har det inte riktigt blivit.
När jag skriver här tänker jag på att ha rätt fingersättning men det tar ju inte timmar att skriva här.
Jag har däremot kommit på mig själv med att "skriva i huvudet" när jag har lagt mig.
I mitt inre skriver jag långa romaner med rätt fingersättning.
Kan det ändå räknas som träning?
Jag somnar fort iaf ;O)

Ha det gott!

Idag har jag ätit frukost efter tre dagar med pulver.
Jag vet att det jag har gått ner är vätska men det gav mig en härlig kick av goa glada hormoner och en lust att köra hardcore LCHF.
Back on track!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback