Ailenroc

Är i vattnet!
Jag måste säga att jag tror det är den gång som har varit enklast att få i henne.
Det var en mäktig känsla att gå under denna...
Den är hög!!
Antonio hade via goggle hittat att det skulle finnas en båtramp nära oss...på Färjenäs men av den såg vi intet men väl en liten söt strand där Antonio backade ner.
Jag måste säga att Antonio e en hejare på att köra bil med släp!
Muskelstyrka!
Kevin njuter i fören.
Zigge gillar att åka båt!
Detta blev en kanondag.
Inte konstigt med tanke på vad som serverades till frukost i detta hus....
Chokladdoppade jordgubbar!
Mmm, det var en fantastisk start på dagen måste jag säga.
Nu är det vila som gäller.
Jag ska läsa boken....
Eskil : riddaren av syrenbersån (pocket)
Den ger många tankar ...Och jag känner en stor tacksamhet.
Ha det gott!
Försten ut i hängmattan!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback