Hemkomna!

Manuel, Simon och Effe mötte oss på ett kallt Landvetter.
Vi landade klockan elva i förmiddags.

Nu sitter vi här i huset och väskorna står lite halvt uppackade lite här och var i huset. :O)

Vi gick och hämtade Zigge som var hos sin daghusse/matte. Jag trodde han skulle springa ur pälsen av ren glädje. Han ville aldrig sluta hoppa och viftade nästan svansen ur led!
Han blev så glad. Nu har inte heller Cornelia ont i tårna! Det hade hon av längtan efter Zigge häromkvällen.Tänk att man kan längta så.

Post fanns det i drivor och en del trista räkningar skulle betalas. Jag gillar verkligen inte dessa trista kuvert. Julkorten gladde mig mer!

Ska ta mig till affären och handla lite också. Svensk frukost ska sitta fint.Jag e en riktig fil-flicka!
Någon mobil ska också laddas på.Spårvagnskort ska köpas.

Trötta är vi också.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback