Äntligen fredag....

Dagarna flyger fram och det är fredag igen. Helgen som ligger framför oss innehåller en för oss rolig sak.

Maja ska döpas och Kevin ska vara gudfar. En uppgift som han så önskat att han skulle få, ända sedan de ifjol berättade att de väntade barn!
Majas pappa är Kevins gudfar och jag är pappa Stefans fadder. Jag fick pga av min då ,1978 , låga ålder inte bära Stefan till dopet.Det gjorde istället min mamma.

Det kommer att bli en fin dag och ett minne för oss alla. Lovar att ta med kameran så ni kan få se Den stolte Kevin.

Jag går i skolan och jag gör framsteg i hastighet och precision vad det gäller skrivande på tangentbord.Men milde himmel vad många andra sakaer jag också ska klara. Jag tror på mig själv och skyndar långsamt.... jaja så långsamt nu jag kan skynda ;O)

Det är också fredag och dags för blommor MEN de jag köpte förra veckan är fortfarande fina! så kanske väntar jag till efter helgen med blomsterinköp. Vi får se.

Nu ska jag väcka Cornelia. Kevin och Antonio e redan på Friskis och Svettis trots att klockan bara är 07:00!!!
Felicia kom just hem! från Sonja och Perra där hon gör praktik. Tror hon har hittat den optimala praktikplatsen. Hon blir hämtad och lämnad av Perra samt får en massa go´mat. Och lära sig en massa stallsaker. Hon tycker allt e toppen!

Kram och trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback