Mmmm ännu en ledig dag..

Lyckligt lottad som jag är på jobbet kan jag lägga mina arbetstider lite hur som helst!

Denna veckan, sportlovsveckan, är jag ledig måndag och tisdag samt börjar sent onsdag/torsdag.

Skönt att ta det lite soft.

En ungdom sov borta i natt, en ligger i soffan och kollar tv och en har inte stigit upp än!

Sportlov med andra ord.

Igår fixade ny hjälm till Cornelia. En sådan ska sitta på huvudet när vi åker skidor i slutet av vecka 11.
Och stavar.

I år blir det Branäs som får besök av oss :O)

Tillsammans med Lotta och Victoria åker vi dit ,to- till söndag.

Härligt med skidåkning.

Vi köpte nya pjäxor till Cornelia i fredags, ett fynd vill jag lova.

Kevin och hon ska också åka till Isaberg över dagen med skolan om två veckor.

Denna dagen blir jag nog tvungen till att ta fram dammsugaren!

Ha det gott!

Kram Elisabeth


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback