WOW vilken helg !

Cornelia mötte mig på jobbet i fredags eftermiddag. Vi skulle shoppa julklappar. Efter mycket spring hit och dit hade vi slutligen landat på Frölunda.
När vi fullastade med klappar skull hem upptäckte vi att bron var avstängd pga stormen.
Detta hade jag totalt missat.
Det tog nästan två timmar för oss att tråckla oss hem.
Vi skulle också hämta hem Felicia som var i stallet långt bort i Säve.
Killarna var på bio.

Lördag och körning till stallet för att Felicia skulle jobba.
Vi åkte till Stefan och Maja för att fika.
Cornelia hade tränat.
Kevin var med kompisar.
Vi hämtade hem honom för att sen köra Felicia på fest i Toltorpsdalen.
Ja detta med logistik ..det fyller hela helgerna.
Jag tror att jag skulle kunna bli taxichaufför.

Söndag, körde ett barn till stallet i arla morgonstund. Åkt hem,somnade om.
Körde nästa ungdom till jobbet och sen vidare för att titta på säng i Mölndal.
Tänk att det kan vara en hel vetenskap detta med sängar.
När vi var klara där åkte vi till Angered för att titta på Josianne och hennes trupp, Cats, som hade uppvisning i sporthallen.
WOW! vilken show de bjöd på.
GCO, Gothenburg Chearleading One.
Tack för den festen!
Ska fixa fram någon bild.

Hem igen för middag som blev fantastiskt god.
Hämtade Felicia i stallet
och toppade helgen med löpning med fina kusin Mia ,Ditte och Kevin.
Det blev en blöt födelsedagspresent till Mia som dagen till ära fyllde år.
Grattis!

Det var en helg heta duga det.
Jo vi hann se El Classico på lördagkväll också.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback