Oj idag kom mitt julklappsbyte large

Det innehöll så många paket.
Jag har fotat och ska visa er.
Jag är nyfiken.
Hålla mig till den 24 dec?!
Nej, skulle inte tro det..

Jag har haft julavslutning på Nordiska i Kungälv.
En gång folkhögskola räcker..egentligen.
Det är lite för mycket lull-lull för mig.
Skolformen är bra att den finns men jag har gått där för att få en yrkesutbildning.
Det gör jag igen, skrivtolkspåbyggnad.
Det är kul och igår gjorde vi succé när vi uppträdde,
vi visade vår eminenta trippelkompetens to be.
Henrik sjöng som den stjärna han är och vi andra tolkade för glatta livet.

Idag GRATTAR jag Helena i Kristianstad som fyller år!

Imorgon är det en speciell dag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du blir nöjd! :)

Lite ledtrådar till vem jag är: mamma till ett charmtroll, ganska förtjust i vampyrer ( både i böcker och på tv) och gottegris av rang! ;-)

2011-12-16 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback