Mmm vilken lördag!

Jag vaknade till skönsång och doften av kaffe.
Min födelsedag!
Underbart!

Dagen tog fart och fotbollscup var det som stod på mitt schema.
Cornelia och hennes lag skulle spela OLKA cup.
Tre matcher , två förluster och en vinst.
Antonio hämtade hem oss.

Hem för att göra det sista inför eftermiddagens glöggmys.
Gästerna kom.
Det åts.
Det dracks.
Det pratades.
Det skrattades.
MYS när det är som bäst.






Vi åkte sen till Leonel för att fira honom.
Mer mat.
Mer dryck.
Mer prat.
Mer skratt.
Mer mys.

Vi kom hem och landade i soffan.
Det fanns en plan för Nef men ..nej det blev inget med det.
Jag var trött och Antonio skulle upp tidigt.







Kram!


Kommentarer
Postat av: Moster

Tack för en trevlig fest, kul att du tycker om presenterna. Vad fint du skrivir om Mamma Najda, ja det är tomt efter henne men vi får minnas allt roligt vi har haft tillsammans under alla år som vi fick, från 1968 - 2007. kramar

2011-12-18 @ 13:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback