GT idag

Olösta kvinnomord.
10 stycken i västsverige.
För många.

Ett är det på min mamma.

Det är jobbigt att läsa om det.
Jag blir arg för att de inte stavar min mammas namn rätt.
Ska det vara så svårt?
Jag vet att det inte är rationellt att tänka så men det är mitt sätt att hantera det.
Jag vill inte att det ska skrivas om det,
men det kan jag inte göra något åt så jag vänder på det och tänker att kanske kommer det något ut av artikeln.
Kanske den unga flicka som ringt till polisen ringer igen.
Att hitta gärningsmannen ger inte mig min mamma tillbaka men det kan ge mig en möjlighet att sätta en punkt i denna hemska historia.
Den kommer för alltid vara en del av min, vår , framtid.

Det går inte en dag utan att jag tänker på mamma och önskar att hon fanns kvar här hos oss.

Jag saknar henne.
<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Bamsekram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback