Dagen idag

har varit välfylld.
Jag och tjejerna har varit på Frölunda för att handla några klappar.
Vi åkte förbi Alvar och Ivar där vi beställde ett vörtbröd.
Vidare till Second Saddle där Felicia prövade tävlingskavajer.
Sen vidare till..nej det tänker jag inte tala om..det får allt bli en hemlighet.
När vi kom hem bakade vi pepparkakor.






Hmmm jag hade tänkt att visa fler fina bilder men datorn vill inte som jag vill..eller är det jag som inte kan hantera den?

Jag gör ett nytt försök imorgon,
Vill visa mina fina sillinläggningar.
Julkort.

Livet är fullt av överraskningar.
Idag var en sådan dag...
Kul!! ;O)

Imorgon är ingen vanlig dag,
imorgon är det Antonios födelsedag!

Kram och go´natt!


De blev goda och huset fylldes av väldoft.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis Antonio!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback