Mitt jobb

är fantastiskt!
Tänk att efter tjugo år och tusentals uppdrag återigen få vara med om något nytt.
Underbart.
Jag får följa med i glädje,sorg,hopp och förtvivlan.
Vardag och fest.
Lyx och misär.
Utomlands och förort.
Kropp och själ.
Inne i kroppen...
Priviligerad är jag
och stolt över det jag gör.
Nu står maten på spisen.
Till idag och imorgon.
Jag gillar att laga mat. Faktiskt, för dem som inte tror det.
Jag har bara så svårt att komma på vad vi ska äta.
Idag gick jag förbi S.O Larssons i saluhallen.
Jag vet att Uwe i sin himmel ler...tänk att flickebarnet till sist förstod att handla bra råvaror.
Jag ska på bokprat ikväll, till EvaLotta.
Vi ska prata om Eskil boken och Lila hibiskus.
Jag gillade båda två.
Väldigt olika böcker.
Jag ska ta med kaka som jag INTE bakat själv.
Det hann jag inte..
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

visst är livet härligt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback