Jag lyssnade

på Henrik Larssons sommarprat.
Att han var/är en fantastisk fotbollsspelare visste jag.
Han är också en lika fantastisk människa.
Han säger många kloka saker utan att låta klyschig.

Imorgon när jag cyklar till mitt uppdrag ska jag lyssna på Alice Bah.

Jag kollade precis mina favoriter jag har inlagt på www.bokus.com

37 böcker som jag vill läsa.
Jag har stannat av lite i mitt läsande, det får jag ta tag i.
Jag skrivövade på jobbet idag och jag blev glad när det flöt .
Läste också det avsnitt som jag ska redovisa ur språkriktighetsboken.
Hmmm kanske inte det roligaste men det ska göras.

Jag vill också säga GRATTIS till Sara och Thomas som fick en dotter förra veckan.
Ellen ska hon heta.
3720 gr tung och 52 cm lång.
Alldeles underbar.

Nu ska jag lägga mig.
Jag ska cykla till uppdraget imorgon och det är en bit...

Ha det gott.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

Godmorgon



Hoppas att du klarade dig från den värsta regnskuren.Nudricker jag kaffe och lyssnar på Henke,tack för tipset.

Kram

2011-08-10 @ 08:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback