Idag är det besök hos

tandläkaren som står på agendan.
Cornelia ska till odontologen för att få sin räls fixad. Spänd kanske är rätta ordet. Detta första år har gått så bra och hon  är duktig. Hon har haft ont när det har blivit sår i munnen och när det har spännt som värst.
Nu undrar hon hur hon kommer att se ut utan rälsen.
Vanans makt är stor.
Med eller utan räls är hon en fantastisk tjej.

Jag börjar sent. Kevin ska möta mig i stan. Vi ska på klädspaning.
Jeans står högst på listan.
Killen har växt, 174 cm lång är han nu.
Snart, snart är han lika lång som pappa.
Och han har inte slutat växa. Redan på BVC sa de att han skulle bli en lång kille.
Min pappa var över 190cm och min farfar lika så,anlagen finns.

Ikväll ska Antonio på jakt.
Bockjaktspremiär idag den 16 augusti.
Spännande.
Zigge ska vara med om de behöver en eftersökshund.

Jag ska ta mig an tvättberget i källaren.

Ha en fin dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

Hej



Det är så mysigt att läsa om dig och din fina familj. Jag har rivstartat på jobbet men försöker att andas lugnt och att ta en sak i taget.



Kram maria

ps. Helgens vånda gick över så fort jag kom hem till min familj

2011-08-16 @ 17:02:01
Postat av: Cornelia

Tack för allt det fina du sa om mig.

Älskar dig mamma!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback