Här sitter jag och svettas...

Inte av någon sol men väl av en löprunda på 4,5 km!
Jag och Zigge sprang.
Skön start på dagen.

Nu ska räkningarna betalas.
Det är sällan kul...
Kanske jag borde satsa på Triss?
Såg ni mannen i morse som vann 2.1 miljoner?
Han hade osannolik tur.
 
Matematikprofessorn räknade ut att det var 0,000000000006%  chans att vinna TVÅ lotter med tv-skrap!
Det hade han gjort.
När han sedan skrapade fram 2 miljoner på den ena lotten var det 1/100 att lyckas.
Det oddset fick ett helt annat värde efter det osannolika han redan lyckats med!

Sannolikheten att komma till TV för att skrapa var en på 450 000...
många lotter att köpa * 25 kr blir...väldigt mycket massa pengar, så nej.

Antonio är hos sin mamma och lägger golv.
Han kommer hem imorgon.

Igår på bokkvällen fanns det en bok-matta med böcker liggandes på,
att ta med någon hem från.
Jag tog den här..

Konsten att tala med en änkling (pocket)
Vilken bok som vi ska läsa vet jag inte då jag gick hem före det var bestämt.

Ha en härlig dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback