Lördagmorgon igen...

 

 

Mmm ...  jag älskar att äta frukost på helgen!
Idag blev det bacon med scrambled eggs.
Smoothie på färska jordgubbar.
Gp.
Kaffe, den orangea Gevalia , Sunset någonting. God.

Vi väcktes tidigt av Felicia som ville meddela att rådjuren stod på andra sidan gatan.
Hon gick sen och la sig igen. Undrar om hon gick i sömnen. Hon sover fortfarande.

Tv4:s lördagsmorgon är på i bakgrunden.
Och jag kan inte mostå att skriva om denna bok.
Det gäller att fånga elevernas intresse.



Östberga komvux : matte för vuxna med särskilda behov

Östberga komvux : matte för vuxna med särskilda behov

av Ebrahim Isaacs, Joel Uhr

INBUNDEN. Bonnier Fakta, Svenska, 2011-04-12

T-sprit, tjuvfiske och testosteronstinn polisbrutalitet är bara några av de ämnen som avklaras i Östberga komvux. Här får du som skolkade från matten en andra chans! Du lär dig bland annat att räkna ut hur lång sträcka du kan köra en stulen bil in...

Jag tror jag ska beställa hem den.


Kram !

Idag ska vi gå ut i vårsolen och njuta!

I eftermiddag blir det fotboll, GAIS - Trelleborg ,  på Gamla Ullevi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback