Jag har en lista

på "att göra saker" och idag kan jag bocka av två.

Under tiden hade jag roligt.

Minnen svepte över mig.

Alla lakan från när barnen var små ligger nu i en påse för att få flytta hem till min syster som vi hade lånat dem av.

Vem har sagt att man ska skynda... barnen e ju inte såå stora än..

I linneskåpet hittade jag foton.

Jag tror ni vill se..

 



Prinsen till vänster är Kevin!

Hon med trosorna på huvudet e Felicia!


 

Detta är bilderna från Felicias första modelljobb!

Hon hade precis lärt sig krypa. Vi, mormor och jag hade fullt sjå att få henne att sitta stilla. Hon tyckte det var mycket roligare att utforska världen än att sitta still.

Detta vackra leende sålde en och annan beskrivning.

Ha en fortsatt fin lördag.

Jag ska nu köra modellen till fest och sen hem och grilla.
Nej, solen skiner inte men det gör inget.

 

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback