Bilder

Hej på er!

Nu sitter jag här med datorn. Elisabeth och Kevin kunde inte vänta så de gick till min kusin som jobbar på Capverdianska Posten och slet men hans portugisiska dator och en USB sticka. Det är mycke lättare men vår vanliga dator. Här är allt Tranquillo ( lugnt ). Fixar vi det inte idag så gör vi det imorgon. Jag ska se om jag kan
lägga upp lite bilder nu...

Familje middag på restaurang Nha Terra. Bia lagar underbar mat.

Elisabeth fyller år




HÄRLIGT!!!    30 grader i solen och 25 i vattnet.
Kolla lite vad som skrevs tidigare
Det kommer mera........

Kommentarer
Postat av: Marie

Åhhhhh, vad härligt det ser ut. grattis i efterskott till alla som fyllt år. Ha en fortsatt underbar semester....... här e det snö o kallt...brrrr......

2010-12-24 @ 13:03:32
Postat av: Birgitta Brandt

Det ser så underbart ut.Njut av allt det härliga för snaträr ni hemma i kalla sköna Sverige igen..=)

GRATTIS i efterskott till er båda!!

2010-12-27 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback