Fredag

Idag har vi varit inne i staden igen.Barnen och jag har legat pa stranden och Antonio har jobbat.
Ikvall ska vi ha avskedsfest. Jag kommer att grina mig randig. Barnen har bjudit in sina kompisar till en fest de ocksa.
Vi ska laga mat, dricka lite gott vin. Prata och ha kul tillsammans med slaktingar och vanner.
Imorgon lordag gar flyget till Sal. Dar har vi bokat in oss pa ett hotel.Med pool. De tva sista dagarna ska vi agna till att battra pa brannan lite...;o) Vill allt att det ska synas att vi har varit pa semester.Ja jag e allt lite fafang....

Ha det gott.
Kram fran oss alla 5

Kommentarer
Postat av: Tina

Njuuuuuuuut av era sista dagar i PARADISET! Hoppas att ni får en underbar fest ikväll, och glöm inte kameran så du kan scrappa om den!!!
(här blåser det nå´t otroligt och regnet står som spön i backen! Ruggigt värre!!...yekh!)
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback