Hej pa Er!!

Hej allihopa!

Nu har ocksa jag hittat till ettt tangentbord. Men vet ni hur svart det ar att slita mig bort fran en strand?!? Alltsa,
www.boavistawindclub.com dar tror jag ni kan se bilder fran den strand vi oftast ligger pa. Dar kan jag vara laaange.Vi har det bra. Dagran lunkar pa i ett tempo som e behagligt. Allt tar den tid det t ar och vet ni vad? Jag har inte brattom. Sa himla skont. Jag har hunnit last tre bocker. Inte illa va?
Tomten kom ocksa till oss.Tur for barnen.

Tobbe; Vilken present du fick. Jag har ocksa tyckt om att se Ulrika gora den. Att hon sa enkelt fastnade i papperstrasket...hihihi Du, vilken ide till henne. Hon maste ha jublat hogt over presenten.

Jaha, imorogn aker vi till ervatao, en strand dar skoldpaddor lagger sina agg. Den e skyddad. Vaktas vid hogsasong vilket e pa sommaren. Vi hoppas ha turen med oss och fa se en och annna som simmar runt i vattnet.
Vi blir en gang som aker dit tillsammans.
Ja, vad mer kan jag saga an att jag inte langtar hem. Har i solen e livet toppen.
Ha det gott alla. Hoppas ni har det gott hemma pa era ledigheter.
Kram kram Elisabeth

Kommentarer
Postat av: storebror

ja dina sms kommer fram ha det gör bra kram

2006-12-28 @ 14:39:01
Postat av: Tina

Åh, vad ni har det bra!!! Underbart att läsa vad ni har för er!!! Förstår att ni INTE längtar hem!! Men för att du skall få nåt kul att se fram emot när du kommer hem, så boka in den 20:e januari. Då är det scrapträff hemma hos mig! Hoppas att du kan komma!
kram Tina

Postat av: Maria

Hej hej!
Hoppas allt väl med er! Här hemma regnar det idag....hmmmm känns som att man har varit med om det förut! ;)
Så har julen gått och nyår närmar sig....härligt! Julen har varit helt UNDERBAR, och vi har helt och hållet ägnat oss åt varandra! Jättehärligt!
Äntligen har vi flyttat in i vårt nya sovrum. Vi sover som små grisar. :)
Igår var vi hemma hos tant Isabelle och idag skall vi till Gorette som fyller 40!

Nyår skall vi fira med det vanliga gänget hemma hos Sussi och Pierre. Skall bli mysigt...
Sen får vi börja förbereda oss för våran solsemester...inte utan att man längtar efter att få slänga sig i det turkosa vattnet och vila under en palm...
Men det är ju precis det som ni håller på med just nu! Guuud va gôtt!!
Hälsa alla ifrån oss, och ett riktigt GOTT NYTT ÅR ifrån oss!
KRAM!!!

2006-12-30 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback