Livet


I fredags åkte Cornelia och jag till Stora Holm.
Självplock av tulpaner.

Så rolig grej. 


Pratade m Stefan via Teams.
Mysigt att surra och dricka ett glas tillsammans.
Vi fixade så han har sin logga som bakgrund nör han ska va på nåt möte m Svenska Åkeriägares förening eller vad det hette.


Söndag. 
Vasaloppet.
SkidVm.
SkidskytteVm.
Det blev ett guld !!
Sushi till lunch.
Tvättade.
Rastade zigge. 
Dammsög medans Cornelia skurade badrummet.
Slängde återvinning.
Pratade m Camilla i Trollhättan.


En notering fr fredagens möte.
Mitt minne och allmänbildning är mina starka strategier i mitt jobb.
Mina ord om SaraT - min partner in crime.
Ord som kollegan Jennifer sa om mig.


Fick detta via instagram !


Här de! Mina almanackor.
Älskar de alla.




Den här hade jag hemma. 
Nu har jag mailat Jemima.


Måndag.
Ny bok.

8 mars.
Internationella kvinnodagen.

Önskar Dig en fin vecka.

Kommentarer
Postat av: Sara

Partner in crime indeed!! ❤️

2021-03-13 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback