Lördagen

Vaknade tidigt. Gick och köpte färska frallor.
Gjorde en frukostbricka. Väckte Kevin och srn sjöng vi för Cornelia.
21 år .



Skönsång (?) Och paket. Vi hade köpt en väska förra helgen i London.
Och en pälsjacka.


Zigge vill alltid vara och fira. Och gosa.


Redan på fredagen började vi fixa inför festen.
Överraskningsfesten för Felicia.
Vi handlade på Coop. Snacks. Citroner, lime och mynta. Drickor.

På vägen hem klippte sig Kevin på Rashids. 
En väldigt manlig salong.
Inga bokade tider utan köande. 
Det vaxades bl a näshår! Det gjorde ont i hela mig när de vaxade topsen drogs ut. 😱

Lördag efter frukost åkte vi till lokalen vi hyrt.
Vi fixade. Förberedde. Pyntade.
Beerpong. 
Proseccopong.
Presentbord.
Bartenderbord.
Snacksbord.

Serpentiner.

Ballonger.




Mycket saker. Dryck. 


Det var mycket jobb. Kånkande. Teamwork.

Cornelia, hon har förmågan att skapa vackra miljöer.

Så fint. Färgerna. Små medel men fantastiskt resultat.



Proseccopong.

Presentbordet. Lådan saknas här men den hade vi tillverkat av Linas matkasselådan.
Slagit in i fint papper.
En önskan om bidrag till en resa för Felicia. 



Felicia var ju helt ovetande. Hon teodde hon skulle ut å ära m sina syskon. Fira lillasyster. 
Jag låtsades åka till Marie för att hjälpa henne

Vid lokalen möttes jag upp av Rasmus, Niki och Arsham.
Goa killar som alltid ställer upp. Ger en hjälpande hand.
Kevins vänner.
Rasmus e dock ingen stjärna på att blåsa upp ballonger. 😂


Matteo lärde sig blanda drinkar. Han hade en god lärare i Manuel.
Och Kevin.



Sara Eva jag och Nicki.


FödelsedagsTjejen & Dennis.
❤❤❤

Jag tog inte många bilder. Men det fanns 10 engångskameror som alla blev använda under kvällen.
Ska bli skoj att framkalla. 



Rester fr kvällen!



2/3 - från städpatrullen.
Vi jobbade oss igenom lokalen. Rum för rum.
Tog ett par timmar.
Väl hemma var soffan det ställe där vi hängde.  Pizza. Pommes.
Läsk.
Vinterstudion på tv.

Vi gick och la oss efter Mästarnas mästare.
Det var så vi kände oss. Som mästare!

En fantastisk helg. 

Stort grattis till Felicia 🎉🎶💃

Cornelia- vi tar en re incheck på din födelsedag som kom lite i skymundan. 

Tack mina älskade barn och fantastiska släktingar och vänner som firade Felicia.
Störst tack till mina barns underbara vänner!

❤❤❤

Kommentarer
Postat av: Sara

Och tack för att jag fick vara med och fira! Grattis Felicia! ❤️🎉🎉

2019-03-26 @ 05:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback