Eric

Kompade ut. Handlade mys. Bussen hem.
Rastade Zigge sen kom Felicia och Kevin.
Det lagades mat. Pratades. Någon sov. Någon duschade.
Bubblet stod på kylning. Sen kom Maria.
Mer prat, skratt, allvar och bubbel i glaset. Charkbricka.
Vi skulle ta en buss men vi tog en senare. 
Mötte Cornelia i stan.
Promenad till Trägårn. 
I kön säger Kevin:
- nu sänkte vi medelåldern rejält!
Ja de flesta var i min ålder och sen var det mina unga vuxna barn.
Hittade till baren. Mer bubbel och drinkar.
Sen stod han på scen.



Såå bra. 
Sväng. 
Soul.
Minnen.








När showen var slut hämtade Denbis Felicia. De körde Cornelia hem, hon skulle upp tidigt på lördan. 
Vi tre musketörer skulle ta ett glas...
BeeBar blev första stoppet. 
Cosmopolitan 🍹
Dans. Kevin bad en kille att bugga med honom 😂

Sen drog vi till Gretas.  Och vilken kväll. Alltså jag hade ont i tånaglarna när jag vaknade på lördagen.
Jisses så kul. Drinkar . Sambuca...

- så himla härlig son du har. Fint att ni går ut tillsammans,  att ni går på klubb trots att han e döv ! 😂 Och han dansar ju så bra!
Att jag inte dog av skratt. Kevin viftade på nåt låtsas teckenspråk och hon trodde på allvar att han var döv.
Vi dansade, skrattade och njöt.
Två av tre dansade på borden...


Jag ramlade hem runt tre, de andra två nån timma senare.
Jäklar så kul ,detta gör vi om!

Lördag 10:45 Var det dags för nästa grej men om det skriver jag sen.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kevin döv 🤣😂 kram Camilla

Svar: 😂
Elisabeth T

2019-03-12 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback