Kompade ut

Handlade. Åkte hem. Rastade Zigge.
Möttes av blommor i badkaret- nyduschade.
Ställde tillbaka dem.
Tände ljus. Överallt. Även i de rum jag inte befinner mig i.







Välförtjänt fika m bok.




Julgranskulor blev till nyårspynt som nu förgyller januari.
Lys som den stjärna du är .


Kärlek finns överallt. Den behöver inte vara personifierad, den finns i det lilla.



Ordningen återställd i badrummet efter blommornas dusch. 
Ljuvliga Rituals, present till Cornelia från vänner. 

Att mötas av bäddad säng där nattlinnet och raggstrumpor fint har lagts på sin plats betyder mycket.

Cornelia den omtänksamma har ordnat innan hon gick till jobbet.

Sällskap av den som kravlöst ger mig kärlek.
Zigge. Prinsen.

Nu ska jag läsa bokmanus. Spännande. Jag är halvvägs genom den. Tycker om den. Feel Good. 
Ha en fin måndag. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ljus i ditt hus - bara för att du bestämmer att du får! Gillaknappen på den 😉😍

Svar: precis - njuter av varenda tänt ljus. Med en svag doft av vinter eller vanilj. kram 😍
Elisabeth T

2019-01-08 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback