På vägen hem

Från jobbet pratade jag med Kevin. Han hade fixat nya bordsknivar till oss. De vi köpte fr Bagaren och Kocken hade ett litet tillverkningsfel i form av ett " skrapmärke".
När han lämnat dem hos oss hade han rastat Zigge! Promenerat runt dammen.
Gott för oss alla, hunden rastad, Kevin fick spendera tid m sin hund och jag slapp en promenad!
Underbart!


Vi är fågelvakt. Sparris och Blåbär är här.



Ingen bra bild men de e söta. Jag släppte ut dem efter att ha trippelkollat att alla fönster var stängda!
Sen storstädade jag buren. 

Lagade middag som åts när Cornelia kom hem efter jobbet.

Idag fredag- första arbetsveckan är snart till ända.
Vad ska DU göra i helgen?
Jag hoppas på timmar på stranden 🌞

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback