Kalas

Men före kalaset hann Felicia och jag ta en sväng till Backaplan och el Giganten. 
Hon köpte sig en frys! Hon ska ha den i lägenheten,  det gör atr hon kan laga mat och frysa in. Fixa matlådor mm.
När hon ändå var p hugget köpte hon en Apple tv.
Via ett par butiker i jakt på räkor och kräftor kom hin hem. 
Jag hade blivit utringd på jobb.
Tre timmar senare var det dags för kalas.

Maja 8 år !

Maja m sin gudfar Kevin !

Pappa Stefan och mamma Frida. Vi skymtar storebror Calle.

 
Kevin Ture och bästa Morbror Greger.


Födelsedagsbarnet hade önskat pannkakstårta!


Kevin visar filmen när han gör en baklängesvolt från fåtöljen till soffan ! Det går så där..😱
Stefan sa, jag som brukar säga att min gudson e smart men efter att ha sett den filmen vet jag inte om det stämmer  😂🤣

Åkte förbi Knut och Ellens grav, de fick också en cyklamen.





Bästa sällskapet. Han låg gott brevid mig. Jag kollade film.
Familjen Belier , en fransk film där skådisarna är döva.
Så där blev mitt betyg.
En lång promenad m ziggr m vän i lurarna.
Helikoptern hovrade över oss. Skottlossning i länsmansgården. Igen. Sorgligt och obehagligt.

Nu söndag. Val.
Medborgerlig rättighet och plikt. Klart jag ska rösta och jag vet på vad. För vad. 
Det har nog aldrig varit så mycket snack om valet som i år.
Idag ska Kevin och jag på teater. Det ser jag fram emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback