God morgon

Tisdag idag, vaknade utvilad och pigg. Jag jobbade igår. Har varit sjukskriven i två veckor pga mitt knä.
Så gott att vara tillbaka,  jobba, tolka, kollegor.
Fick bekänna färg igår...svåra uppdrag.

Söndagen blev en innehållsrik dag.
Palle kom på kaffe. Jag var rn sväng på backaplan.
Glömde köpa micro....jaja det kommer fler dagar.
Lägenhetsvisning. Marie e sugen på att flytta hit.
Martin kom och hämtade oss. Han skulle ha Cornelia som modell för ett jobb.
Jag följde med. Arendal.







Jag assisterar.  Det var kallt ute vid havet, för Cornelia i tunn blus.
Martin var nöjd m bilderna.
Vi åkte hem och bjöd på fika.
Middag - hämtmat. Vi orkade inte laga mat.

Marie kom hit. Prat m ett glas vin.
En intensiv dag och helg.
Den inleddes m en god middag inkl ekonomisk rådgivning.


Mycket att hålla reda på. Men kul. Känns bra.


Fick fin post - tack Camilla.

Middag lagades. Sista grejerna i sovrummet packades upp.
Köket har fått gardiner.

Zigge fick rastat tassarna.

Tisdag idag och jag börjar sent. Kollar tv4 nyhetsmorgon och dricker kaffe.
Tända ljus. Mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsågod! /Camilla

2018-10-10 @ 20:43:10
Postat av: Anonym

Varsågod! Kram Camilla

2018-10-10 @ 20:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback